vineri, 12 august 2022

Mic dicționar malițios

 Te-am susţinut la vulnerabilitate = M-ai stresat, ai pus presiune pe mine

Te-am ajutat financiar când aveai nevoie = M-ai îndatorat

Îmi pasă de tine şi de parcursul tău = Vrei să controlezi ce fac

Mi-e dor de tine = Mă deranjezi, nu (mai) am nevoie de tine şi de dragostea ta

Încerc să fiu raţional, lucid = Eşti îngâmfat

Vreau să fac ceva pentru oameni, să mă implic = Vrei să fii în centrul atenţiei

Mă afectează anumite lucruri = Şantajezi emoţional

Am anumite sensibilităţi = Joci teatru, te prefaci

Ţin la onoare şi la demnitate = Eşti narcisist (indiferent ce-ar însemna asta!)

Am nevoie de susţinere şi ajutor = Mofturi, n-ai nicio problemă, te alinţi

Sunt într-o situaţie dificilă = Eşti foarte OK

Am o părere despre ceva = Faci pe deşteptul

Ofer o soluţie = Te dai mare

Sunt temperamental = Eşti isteric

Am reacţii = Eşti nebun, du-te la spital

Sunt dezamăgit de ceva = Vrei atenţie

Am atitudine civică = Eşti scandalagiu

Vreau calitate = Eşti prea pretenţios

Sunt romantic = Eşti un prefăcut

Vreau să ascultăm muzică = Mă plictiseşti

Mergem la teatru, la film, la muzică, în călătorii, plimbare = Ce contează?

Vreau să comunicăm = Mă mai deranjezi mult?

Vreau sex = ?

Vreau să mă simt bine = Beţivule

Vreau o viaţă = Vei avea război

Te iubesc = Nu-ţi pasă de mine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu